Мільярд доларів за стартап з Києва: історія успіху Grammarly

В 2019 році стартап Grammarly створили в столиці України. Його оцінили в понад один млрд доларів. Детальніше про нього, читайте у нашому матеріалі на kyiv-trend.

Історія успіху

Співзасновник проєкту Grammarly Дмитро Лідер розповів про створення стартапу. Зокрема, до цього крім нього, ще причетні мешканці столиці О. Шевченко та М. Литвин. Усе почалося саме з їх ідеї. Вони розробити онлайн-сервіс для перевірок творів та реферати на плагіат.

Адже вони знали, що учні можуть видати чужу працю за свою. Викладачі часто про це навіть не здогадувалися. Тож спочатку вони створили сервіс MyDropbox. Саме він перевіряв твори на плагіат. Після цього багато університетів вирішили нею скористатися. Спочатку ним користувалися на платній основі близько 800 навчальних закладів. Також він був популярний у близько 2 млн студенів. Потім цей проєкт придбала компанія Blackboard. Саме вона була світовим лідером серед освітніх платформ. Після цього кияни вирішили не зупинитися на досягнутому та створили платформу Grammarly. Гроші на її створення були після продажу MyDropbox.

Кияни вирішили продавати продукт вже продукт не навчальним закладам, а прямо клієнтам. Тобто робити це індивідуально.

Тож вони вирішили зробити сервіс, який допомагатиме краще спілкуватися англійською мовою. Тобто від професійного до повсякденного листування.

Після цього їх стартап постійно розширював можливості. Поки не запрацював на основі штучного інтелекту. Тобто він може аналізувати спілкування.

Як працює платформа

Вона аналізує текст і пропонує зміни з метою усунення помилок і поліпшення якості. Тобто платформа перевіряє орфографічні та пунктуаційні помилки. Також аналізує зрозумілість тексту та словниковий запас.

Це допомагає знаходити помилки після перекладання тексту за допомогою онлайн-перекладача Google.

В 2019 році стартап Grammarly оцінили у понад 1 млрд доларів.

Починаючи з 2017 року, інвестори вклали в нього 200 млн доларів в цей сервіс, який допомагає в написанні текстів англійською мовою.

Це свідчать про велику ефективність такої бізнес-моделі.

Нові виклики

Засновники платформи хочуть продовжувати розбудовувати бренд. Головне для них це не сидіти на місці, а залучати таланти. Саме це допомагає для прискоренню розвитку продукту. Адже зростає кількість користувачів платформи.

Головний успіх киян, це те, що їх стартап став прибутковим вже на другий рік існування, та продовжує приносити прибуток.

За даними власників, щоденно сервісом користуються близько 20 мільйонів користувачів.

Також власники платформи зазначають, що постійно вдосконалюють сервіс. Наразі завдяки рекомендаціям Grammarly користувачі платформи можуть зробити текст більш послідовним та лаконічним. Зокрема зробити текст більш різноманітним, а також поліпшити інклюзивність мови. Grammarly розширився і тепер включає дві нові функції, які допоможуть учням швидко та легко створювати цитати: форматування стилю цитати та автоцитування.

Крім того, власники платформи розробили мобільні клавіатури для iOS та Android і додали до них функцію добору синонімів, завдяки якій можна вибрати потрібні слова тепер можна на ходу. У вересні 2019 року ми представили детектор тону, який дозволяє переконатися, що повідомлення буде сприйматися саме так, як планували автори”.

У Grammarly працюють понад 200 працівників в офісах у столиці, а також США. В київському офісі – найбільший штат фахівців.

За даними власників платформи Grammarly, вона була оцінена більш ніж 1 млрд дол. А саме це підкріплює довгострокові плани компанії з розвитку.

Вони не виключають, що Grammarly може купити Facebook, Google або Apple.

Comments

.,.,.,.