Чому SEO-просування сайту під час карантину – MUST HAVE!

У зв’язку з пандемією прибуток всіх видів бізнесу впав. Не кожний підприємець зможе втриматися на ринку. Ті, хто залишаться, зможуть не тільки повернути колишні обсяги виручки, а й отримати додатковий прибуток від тих, хто був клієнтами конкурентів, які вже пішли з ринку з різних причин. На час карантину слід зайнятися роботою над сайтом та його SEO оптимізацією.

Якщо раніше контекстна реклама була найефективнішим засобом у період, коли потрібно отримати прибуток негайно, то SEO-просування в карантин стане оптимальним засобом отримання прибутку в кризовий період. Пояснити все просто:

  • контекстна реклама поза тематикою постійно дорожчає – вона працює за принципом аукціону;
  • всі власники бізнесу захочуть повернути недоотриманий прибуток, через що почнеться різке зростання вартості контекстної реклами;
  • малий та середній бізнес будуть не в змозі сплатити подібний поступ.

На час пандемії, що продовжується, слід використовувати SEO-маркетинг завдяки тому, що він обходиться не тільки дешевше, але і дозволяє утримувати позиції протягом тривалого терміну (за умови правильного просування в подальшому). Протягом кількох місяців (поки відсутні клієнти), в які діє карантин, сайт набиратиме популярності.

Що буде після зняття карантинних обмежень?

В результаті ретельного наповнення сайту контентом (статті для блогу, опис товарів, вказівки тегів) по завершенню карантину потенційний клієнт, ввівши релевантний запит, отримає посилання на ваш сайт. SEO в карантин потрібно проводити, щоб вивести веб-ресурс у топ видачі за період від одного до трьох місяців. Це все робиться з мінімальними витратами на допомогу спеціалістів. У SEO-маркетинг входить:

  • маркетинговий аудит компанії;
  • аудит сайту (маркетинговий, технічний);
  • встановлення цілей, яких потрібно досягти з використанням сайту;
  • планування робіт із просування;
  • створення семантичного ядра, зміна структури сайту (за потреби);
  • розробка додаткового функціоналу. Сюди входять різноманітні форми для опитувань, запитань, заявок, підрахунку вартості майбутніх послуг;
  • наповнення сайту контентом, здатним продати товар;
  • технічне обслуговування веб-ресурсу;
  • забезпечення роботи сайту без перерв та просідання швидкості з’єднання.

Також потрібна інтеграція сайту з 1C, CRM, іншим програмним забезпеченням, яке використовується для ведення бази клієнтів. Це дозволить швидко обробляти всі заявки після завершення карантину. Потрібно проводити консультації співробітникам щодо того, як приймати дзвінки, що полегшить ведення продажів.

У яких галузях можна скористатися такою стратегією?

SEO-маркетинг знадобиться в таких галузях, як:

  • логістика; доставка вантажів;
  • продаж товарів повсякденного використання;
  • реалізація побутової техніки;
  • просування клінінгових послуг.

Перелік не є вичерпаним, тому оцінити ефективність SEO у карантин може більшість представників малого та середнього бізнесу. Потрібно користуватися не лише перевагами використання власного сайту на окремому хостингу, але й залучати соціальні мережі для збільшення аудиторії.

Професійне SEO просування сайту у Києві здійснить компанія «Idea Digital». Фахівці підберуть стратегію просування з урахуванням виду діяльності клієнта, а також бюджету та особливостей сайту. Результатом стане органічне входження сайту в топ видачі пошуковою системою з мінімальними витратами.

Comments